felso_LOGO

Liposits Réka

Szeretettel üdvözlök mindenkit!

Liposits Réka vagyok, 16 éve foglalkozok aerobik és fitnesz oktatással.

Edzőként megtapasztaltam, hogy olykor nehéz a megfelelő torna-, óra- vagy edzéstípus kiválasztása főleg ha először megyünk fitnesz terembe, hiszen különböző adottságokkal rendelkezünk (kor, nem, súly, táplálkozási szokások, genteikai adottságok) így nem könnyű megtalálni a számunkra ideális mozgást. Ebben szeretnék segíteni minden korosztálynak! Ha szeretnél mozogni egy jót, kikapcsolódni, fogyni, vagy csak jól érezni magad és mindezt vidám hangulatban, szeretettel várlak!

A személyi edzés előnyei:

-előzetes állapotfelmérés, konzultáció
-fejlődés folyamatos nyomon követése, ellenőrzése,
-egyénre szabott edzésterv kialakítása
-változatos órák: cardió edzések, erősítő órák többféle szerrel: súlyzók, gumikötél, trx, fitball, pilates karika, gerincgimnasztika, stretching (nyújtó) órák.
– táplálkozási és életmód tanácsadás

Nagyon fontosnak tartom, hogy korosztálynak és edzettségi szintnek megfelelően alakítsam ki az edzésterveket, így mindenki saját céljait érheti el és élvezheti az órákat!

Tinédzserek

Minél korábban kezdünk sportolni annál nagyobb az esély arra, hogy egészséges és hosszabb életet éljünk. A gyermek- illetve serdülőkorban elkezdett edzés, mivel fejlődő szervezetről van szó, hatékony és könnyen fejleszthető. Akik még nem kezdték el az edzést kiskorban, nem kell elkeseredniük. A személyi edzés során elsajátítjuk az alapgyakorlatokat, ezek helyes kivitelezését, amiket később akár önállóan is tudtok majd végezni. Ez azért fontos, mert bizonyos gyakorlatokat, főként súlyzós edzéseknél, nem szabad végezni serdülőkorban, mivel a csontok, gerinc , Ízületek és szalagok ekkor még fejlődésben vannak. Nagyon fontosnak tartom fiatalkorban is a helyes és kiegyensúlyozott táplálkozást, ezért időt fordítunk ennek átbeszélésére is.
Ha már valamit sportoltok remekül tudjuk igazítani a személyi edzést a jelenlegi sportotokhoz kiegészítő gyakorlatokkal.

Célok:
-általános erő és állóképesség fejlesztés- jobb koncentrációképesség tanulás során
-hajlékonyság fejlesztése nyújtó gyakorlatokkal
-helyes testtartás elérése gerincgimnasztikával
-helyesen végzett gyakorlatok elsajátítása
-táplálkozási tanácsadás
-koordinácó feljesztése

Fiatalok-Középkorúak

Ebben a korban már nehezebben szánjuk rá magunkat az edzésre. De megfelelő edzéstervvel már fokozottan azokra a területekre tudunk koncentrálni a gyakorlatok kiválasztásánál, melyek problémás területek a testünkön. Mivel a kor előre haladtával anyagcserénk folyamatosan lassul ezért nehezebb megtartanunk a megfelelő testsúlyt mozgás nélkül.

Célok:
– egyénre szabott edzésterv kialakítása alkati sajátosságok figyelembevételével: kor, testsúly, nem, szülés utáni súlyfelesleg, korábban szerzett sérülések esetleg műtétekből adódó fájdalmak (porckorong sérv, térdízületi problémák, merevség, stb.)
– anyagcsere felgyorsítása: megfelelő étrend kialakítása, fokozott figyelem a folyadékbevitelre
– izmok feszességének növelése, narancsbőr csökkentése, ízületek mozgékonyságának mértéke fokozott figyelmet igényel 30 év felett!

Idősebbek

Soha nem késő elkezdeni!!!! Ha fokozatosan és apró lépésekben haladunk előre az egészséges életmód felé, csodákat érhetünk el.

Célok:
– általános jó közérzet elérése
– közepes tempójú edzések
– csontritkulás megelőzése
– érfalak rugalmasságának megőrzése, szív és érrendszeri betegségek megelőzése
– testtartás javítása, hátproblémák kezelése, ízületi panaszok enyhítése gerincgimnasztikával, nyújtó gyakorlatokkal
– ízületek mozgékonyságának növelése

Szeretettel várok minden érdeklődőt!